Kolik mě stálo FFko?

Posted: 09/07/2013 by Jack in Příspěvky
Tags: ,

Tak jsme zpátky z FFka. Sliboval jsem vám, že tento týden už obnovíme normální provoz, a jestli jste mi to uvěřili, pak jste padli do mé pasti! Ještě totiž alespoň jeden nebo dva off topic příspěvky z FFka vymačkám! MUHAHAHAHA.

Už nějakou dobu používám na mobilu prográmek MoneyWise na sledování peněžních příjmů a výdajů. Tohle FFko jsem se rozhodl si všechny tamější výdaje skutečně svědomitě zapisovat a třídit, abych mohl zjistit, na kolik mě vlastně celé FF vyšlo. Řeknu vám, že zapisovat si správně všechny kyblíky ve tři ráno ve Vočích byla celkem fuška. Ale zvládnul jsem to, a zde si můžete přečíst výsledky mého snažení.

Nejvýraznějším nákladem je samozřejmě vstupné a ubytování – Není to nutně z Festivalu to nejdražší, ale platíte to najednou a dostanete potvrzující email s přesnou částkou. Já jel na celé FF a spal jsem na lůžkách ve Smetance. Z materiálů jsem si objednal jen odznáček a brožuru s anotacemi.

  • Vstup: 1700 Kč
  • Ubytování: 1220 Kč
  • Materiály: 50 Kč

Samozřejmě, to je jen zlomek celkových nákladů. Za extra program se platí extra vstupné a člověk samozřejmě taky musí něco jíst a pít. Další náklady jsou za alkohol, za ovoce a zeleninu (aby člověk žil alespoň trochu zdravě) a za hygienické potřeby. Navíc byla letos na FF úžasná KafeKára, kde člověk také mohl nechat spoustu peněz.

Na FF jsem si žil spíše skromně, než v luxusu, ačkoliv by samozřejmě šlo mnoho výdajů osekat a ušetřit. Lůžka jsou jen o fous lepší, než nafukovačka ve třídě, jedl jsem převážně hamburgery z FFast FFoodů a Velkých Vočí, jen dvakrát jsem byl v restauraci. Tu a tam jsem večer chlastal, ale pak jsem dostal volňásek na KriplCon, tak jsem to omezil. Místenky jsem si kupoval na pár filmů, na tři programy s herci a na Večer fantazie (v CoFFplay jsem účinkoval, takže ten jsem měl zadarmo).

Samozřejmě mi tu nesmí chybět statistiky. Za FFko jsem:

  • snědl 15 hamburgerů (včetně jednoho luxusního Black Angus hamburgeru ve Vočích)
  • vypil 14 kafí
  • … víc mě toho už nenapadá.

Celkem mě FF vyšlo na 7 897,- Kč. Je to málo nebo moc? Jak pro koho. Já jen vím, že to za ty peníze rozhodně stálo. Uvidíme se za rok v Chotěboři!

Zanechte komentář

