Jack a Galbi: Jak se hraje Magicka #2

Posted: 02/07/2013 by Jack in Videa
Tags: ,

Pořád ještě jsme na FFku. Proč tam nejste taky?

Magicka je skvělá a originální hra. Je to krásný příklad systému, který má na začátku pár jednoduchých pravidel, která ale vedou ke krásně komplexní, proměnlivé, ale hlavně zábavné hratelnosti. Máte 8 prvků (10, když počítáte led a páru) a kouzlíte kouzla složená až z pěti prvků. Ta kouzla můžete směřovat celkem pěti způsoby (na cíl, na sebe, kolem sebe, na svou zbraň a Magicks) a ve světě vyvolávají odpovídající reakce – mráz zmrazí vodu, oheň roztaje led a odpálí bomby, voda se nemá ráda s elektřinou. Většinu času bojujete za normálních podmínek a můžete si vybírat, jak budete likvidovat nepřátele. Můžete je pálit nebo mrazit, metat blesky, kamení, firebally a paprsky smrti, pokládat miny nebo mlátit zbraněmi. Většinou si najdete nějaký způsob, který vám vyhovuje a ten používáte nejčastěji. Jenže pak se situace změní. Potkáte mága, který vyvolá déšť, nebo nepřítele, který je odolný vůči vašemu oblíbenému prvku. Teprve tehdy se ukáže, jak jste dobří – musíte improvizovat, přizpůsobit se a překonat překážky. Prší a vy nemůžete kouzlit své oblíbené blesky? Můžete si vyvolat štít proti vodě, jen ho nesmíte zapomenout pravidelně obnovovat. Nebo můžete deště využít a vše kolem sebe zmrazit do kostek ledu, které pak rozbijete obřími šutry. To vše samozřejmě v chaosu, který kolem sebe kouzelníci a příšery tvoří.

Advertisements

Zanechte komentář